Odpowiedzi

2010-03-10T14:42:03+01:00
- 2 zółte plamy po bokach głowy u zaskronca,
- widoczne zygzaki wzdłuż kręgosłupa żmiji,
- zaskroniec nie jest jadowity, w przeciwieństwie do żmiji (ale to nie wygląd ;p)
- reszta zależy od podgatunku.
- np. niektóre żmije są czarne, natomiat zaskrońce nie występują w tej barwie
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:46:18+01:00
Żmija zygzakowata ma długość 70 cm a zaskroniec od 85 do nawet 1220cm
Żmija zygzakowata ma charakterystyczną cechę w postaci zygzaka. Zaskroniec ma żółte plamy w okolicy "za skroniami".
Żmija ma ciało o barwie brązowe a zaskroniec o barwie szarej.
Żmija zygzakowata ma masywniejszą budowę od zaskrońca.Zaskrońce mają szczupłą budowę ciała.



8 4 8