Odpowiedzi

  • nauk
  • Rozwiązujący
2010-03-10T14:44:31+01:00
Cp=m₁/m*100%
m₁=40g
m=140g+40g=180g
Cp=40g/180g*100%
Cp=2/9*100%
Cp=22i2/9

Ta / to kreska ułamkowa ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:00:39+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
40g glukozy-----180g roztworu(140g wody+40g glukozy)
xg glukozy------100g roztworu
x=40*100/180
x=22,2g
x=22,2%