Wśród wymienionych czynników,podkreśl te,które wpływają na wzrost dochodu przedsiębiorstwa:
1.Podnoszenie kwalifikacji pracowników.
2.Poszukiwanie szerszych rynków zbytu.
3.Zatrzymywanie produkcji z powodu strajków.
4.Płacenie kar za niszczenie środowiska naturalnego.
5.Ponoszenie kosztów z tytułu spłat kredytów.
6.Podnoszenie wydajności pracy.

3

Odpowiedzi

2010-03-10T14:39:50+01:00
2010-03-10T14:40:08+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T14:44:20+01:00
Będą to odpowiedżi pierwsza, druga i szósta.
4 4 4