Odpowiedzi

2010-03-10T14:42:57+01:00
Ponieważ dla roślin są odpowiednie warunki (dużo opadów, duża wilgotność, ciepło), a dla ludzi taka temperatura i ten klimat nie jest optymalny.

Miłego dnia życzę ;)
2010-03-10T14:43:08+01:00
W lesie równikowym Rośliny mają bardzo dobre warunki do życia a człowiek nie..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:49:41+01:00
Ponieważ w lesie równikowym panują takie warunki jak wysoka temperatura, duża wilgotność, oraz prawie nieustanne opady. Takie warunki są idealne dla rozwoju wielu roślin , zaś dla człowieka są one całkowicie niesprzyjające dlatego ten teren jest prawie niezamieszkany i występują tam tylko pojedyncze plemiona koczownicze.