Odpowiedzi

2010-03-10T14:45:37+01:00
Uwaga!
Zapraszmy wszystkich mieszkańców miasta Lubartów
na obchody Święta Czekolady
które odbędą się 10.04.2010 roku o godzinie 12.30
przy szkole nr.




59 2 59
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:46:39+01:00
Mamy zaszczyt zaprosić wszystkich mieszkańców Lubartowa na tegoroczne obchody Święta Czekolady! Zbiórka o 10:00 przy OSP Lubartów. Obchód odbędzie się 16.03.2010r. Wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy!
Organizatorzy.



Mam nadzieję że pomogłam :)
Liczę na naj ;*
Pozdrawiam :):*

12 4 12