Odpowiedzi

2010-03-10T14:45:20+01:00
S. Borowski, L. Mierosławski, M. Langiewicz, R. Tragutt.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:47:58+01:00
Dowódcy powstania styczniowego:
- Ludwik Mierosławski (od 17 lutego do 11 marca 1863)
- Marian Langiewicz (od 11 marca do 18 marca 1863)
- Romuald Traugutt (od 17 października 1863 do 10 kwietnia 1864)
6 4 6
2010-03-10T14:48:04+01:00
Romuald Traugutt (od 17 października 1863 do 10 kwietnia 1864)
5 1 5