Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:51:10+01:00
Ludzie w Polsce Sa imprezowiczami. Kazda sytuacje wykorzystaja by sie bawić. Sa bardzo tradycyjni obchodza wiele świat o których w innych krajach nie ma pojecia. Np Za granica nie obchodzi sie imienin. Przechodzac do rzeczy, ludzie różnie obchodza urodziny . Jedni spedzaja czas w gronie przyjaciol inni z rodzina . Robią imprezy w domu, Kawiarniach restauracjach. Niektorzy spedzaja urodziny z ukochana osoba np w kinie czy innych miejscach rozrywki. W Polscie ludzie imprezuja raczej w skromny sposob. Nie tak Jak Za granica wielkie huczne imprezy. Ludzie w Polsce uwazaja ze lepiej spedzic jest urodziny z ludzmi ktorych sie zna. Na urodziny znajomi , rodzina Kupuje jakies drobne upominki albo daje pieniadze.
2010-03-10T14:52:08+01:00
Ludzie świętują urodziny w różny sposób..wyprawiają przyjęcia dawają prezenty...zapraszają solenizantów do kina,kawiarni,,itd A jak sa to sławne osobny i bardzo znane np jak Chopin to w tedy są różne konkursy na temat ich wiedzy,jest o tym głosno...