Odpowiedzi

2010-03-10T15:08:47+01:00
Największe niziny świata:
nizina amazonki, nizina gangesu, nizina zatokowa, nizina atlantycka, hudsońska, nizina platy, nizina wschodnio- europejska, nizina zachodnio- syberyjska i północno syberyjska.
:)
19 4 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:52:57+01:00
Ja znam takie:
•nizina wschodnio- europejska,
•nizina zachodnio- syberyjska,
•nizina zatokowa,
•nizina północno syberyjska.
•nizina amazonki,


Rozmieszczane są różnie ale najczęściej dookoła kół podbiegunowych,zwrotników i równika.

Mam nadzieję,że pomogłam:)
26 4 26