Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:55:29+01:00
Komunikat o wypadku..
Na drodze krajowej nr 14 kolo łodzi byl wypadek drogowy. Zderzyly sie czolowo 2 samochody osobowe. 2 ofiary wypadku zginely na miejscu. 3 walcza o zycie w szpitalu w Łodzi.Wypadek spowodowal kilku kilometrowe korki. Nie znane sa przyczyny wypadku.
1 5 1
2010-03-10T14:55:42+01:00
Drodzy słuchacze dziś wieczorem w sali kongresowej w Warszawie wystąpi słynna i znana na całym świecie pisarka i autorka słynnej sagi zmierzchu Stephani Mayer.
1 5 1
2010-03-10T14:59:49+01:00
Komunikat!
Na sesji, która miała miejsce 12.02.2010r. w Urzędzie Gminy Cieszyn nasi Radni dowiedzieli się kilku jakże istotnych informacji. Zaskakująco szybkie postępy są w pracach remontowo – budowlanych zarówno w zakładzie utylizacji odpadów komunalnych jak i w oczyszczalni ścieków.
Oczywiście są tego plusy i minusy.
Rada gminy Cieszyn.
1 5 1