Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T14:59:00+01:00
Posługujemy się w celu zobaczenia obrazów nie widocznych gołym okiem np komórki liścia. A także do bardziej dokładnego zbadania części ciał ktore widzimy.
62 1 62
2010-03-10T15:49:10+01:00
Mikroskopy są używane do powiększenia okazów, aby mogły być badane w bardziej szczegółowy sposób. Studenci,nauczyciele,naukowcy i lekarze często używają mikroskopów do analizy próbek. Każdy kto interesuje się bardziej organizmami żywymi może zobaczyć wszystko ze szczegółami przez mikroskop.
48 4 48