Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:02:11+01:00
1. Rycerz opowiada się po stronie Prawdy i Dobra
2. Jest prawdomówny i uczciwy.
3. Walczy otwarcie i zgodnie z obowiązującym prawem.
4. Ma odwagę cywilną.
5. Broni swoich przekonań.
6. Opiekuje się słabszymi.
7. Jest życzliwy i uprzejmy.
8. Kobiety otacza szczególną atencją.
60 4 60
2010-03-10T15:03:14+01:00
1.Zawsze bezwzględu na sytuacje stara się byc dżentelmenem.
2.Używa magicznych słów.
3. Oddosi się z szacunkiem do kobiet i starszych osób
4. Pomaga potrzebującym.
5. Dba o środowisko.
6. Dba o bezpieczeństwo swoich najbliższych.
7. Zawsze przyznaje się do winy.
73 3 73