Odpowiedzi

2010-03-10T15:07:30+01:00
A)
H=5
Pp=1*5=5
V=5*7=35

b)
H=5
Pp=5²√3/4=25√3/4
V=25√3/4*5=125√3/4=31,25√3

c)
(8-2):2=6:2=3
h²+3²=5²
h²=25-9
h=√16=4
Pp=(2+8)*4/2=20
H=6
V=20*6=120
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:12:57+01:00
A) V=Pp x H
V= 5 x 7
V= 35 [j3]

b)
Pp= a2<pierwiastek>z 3 /: 4
Pp=5<kwadrat><pierwiastek>z 3 /: 4
Pp= 6,25<pierwiastek>z 3

V= 6,25<pierwiastek>z3 x 5
V= 31,25 <pierwiastek> z 3 [j3]

c) nie mogę sobie tego wyobrazić... nie wiem po prostu. sorry :)