Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:03:32+01:00
Ale ciecze są tylko dwie xd
Rtęć ( Hg) i Brom (Br)
A wytwarzane sztucznie to :
Neptun , Uran , Dubn , Ameryk
2010-03-10T15:05:22+01:00
1. rtec brom JEdyne pierwiastki:)
2. wszystkiepierwiastki po liczbie 91 czyli od liczby 93 --> sa pierwiastkami otrzymanymi sztucznie
2010-03-10T15:06:03+01:00
Ciecze:
rtęć,brom...więcej nie ma
pierw.otrzym ,sztucznie:
polon,rad,uran neptun pluton