Odpowiedzi

2010-03-10T15:04:43+01:00
Orzeł i jastrząb (Krasicki)
Lis i kozieł (mickiewicz)
Rozmawiała gęś z prosięciem (brzechwa)
1 1 1
2010-03-10T15:06:40+01:00
A.Mickiewicz-Lis i kozieł,Koza, kózka i wilk,Osieł i pies,Zając i żaba
Krasicki-Szczur i kot,„Kruk i lis”,„Jagnię i wilcy”
Brzechwa-pająk i muchy,ryby żaby i raki, rozmawiała gęś z prosięciem
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:14:50+01:00
I.Krasicki
CZAPLA, RYBY I RAK
LWICA I MACIORA
KOT I KOGUT
WILK I OWCE
PAW I ORZEŁ
JAGNIĘ I WILCY
ŻÓŁW I MYSZ
ORZEŁ I SOWA
SŁOWIK I SZCZYGIEŁ
FURMAN I MOTYL
KOMAR I MUCHA
RYBKA MAŁA I SZCZUPAK
LEW I ZWIERZĘTA
ORZEŁ I JASTRZĄB
SZCZUR I KOT

A.Mickiewicz
Lis i kozieł
Koza, kózka i wilk
Osieł i pies
Zając i żaba

J.Brzechwa
Pająk i muchy
Konik polny i boża krówka
Żółwie i krokodyle
Śledź i dorsz
Ryby, żaby i raki
Szpak i Sowa
Żuraw i czapla
Koniec mam nadzieje że pomogłam :) czekam na Naj :*
6 4 6