Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T15:08:30+01:00
L. mieszkańców: y
- || - uprawnionych: 1/2 y

45%z 50/100y= 45/100 * 50/100y = 225/1000y= 0,225y
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:09:17+01:00
Analiza zadania:
y - liczba mieszkańców miasta A
1/2y - tyle jest osób uprawnionych do głosowania
45% - tyle z osób uprawnionych wzięło udział w wyborach

45%*1/2y=0,45*1/2y=0,225y

Odp. W wyborach wzięło udział 0,225y mieszkańców tego miasta.