Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:06:37+01:00
3X-15=x+15
3x - x = 30
2x = 30/2
x = 15


2x-4=x+4
2x - x = 8
x = 8

5x=4(x+2,5)
5x - 4x= 9
x = 9

2(x+20)=7x+20
2x + 40 = 7x +20
2x - 7x = 20 - 40
-5x = - 20/:(-5)
x = 4

3(x-3)=x+3
3x - 9 = x + 3
3x - x = 3 +9
2x = 12 /:2
x = 6
2010-03-10T15:06:42+01:00
3x- 15= x+15
3x-x=15+15
2x=30/ :2
x= 15

2x-4=x+4
2x-x=4+4
x=8

5x=4(x+2,5)
5x=4(2,5x)
5x-2,5x=4
2,5x=4/ :2,5
x=1,6

2(x+20)=7x+20
20x-7x=20-2
13x=18/:13
x~ 1,38

3(x-3)=x+3
-3x-x=3+3
-4x=6/ :(-4)
x=-1,5


:)
2010-03-10T15:08:14+01:00
3X-15=x+15
3x-x=15+15
2x=30/2
x=15

2x-4=x+4
2x-x=4+4
x=8

5x=4(x+2,5)
5x=4x+10
5x-4x=10
x=10

2(x+20)=7x+20
2x+40=7x+20
2x-7x=-40+20
-5x=-20/(-5)
x=4



3(x-3)=x+3
3x-9=x+3
3x-x=9+3
2x=12/2
x=6