Odpowiedzi

2010-03-10T15:04:51+01:00
Słowa te mowią mi że dni wolne są darem od Boga.Jest to czas który możemy poświęcić na coś wspaniałego.Czs w ktorym stworzymy coś bardzo odmiennego. Wakacje,ferie,święta i inne dni wolne od pracy są czasem na pomyślenie o przyszłości i zastanowieniem sie nad samym sobą.Szukaniem rozwiązań i ułatwieniem sobie życia
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:18:46+01:00
,,Czas wolny jest darem, możliwością, zadaniem". Te słowa rozumiem tak, że wolny czas jest możliwością do poznawania lepiej świata, wgłębianiem się w swoją wiarę. Zadaniem, które dostaliśmy od boga to właśnie wykorzystywanie jak najlepiej tego czasu. Ludzie już coraz mniej na to patrzą, nie zwracają już na to uwagi, a CZAS ucieka...... Nie dostaniemy go więcej. Sami wyznaczamy sobie jak długo będziemy mieli chwilę dla samego siebie, dla innych. Ja powoli staram się tego nauczyć. Wiem już, że życie nie trwa wiecznie i trzeba je wykorzystać tak, żeby już nigdy nie mieć wątpliwości, nie martwić się tym, że w tym braku czasu zapomnieliśmy o najważniejszym o nas samych. Ktoś mi kiedyś powiedział, aby całe moje życie, mój czas był wykorzystany prze ze mnie i moje serce.....................
6 3 6