Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:28:09+01:00
Gdy wszedłem do szkoły zobaczyłem panią sprzątaczkę, z którą się przywitałem.
Zaczęła się pierwsza lekcja. Pani od razu powiedziała "wyjmujemy karteczki". Byłem zestresowany ponieważ nic nie umiałem. Gdy lekcja się skończyła poszedłem do szkolnego sklepiku po coś do jedzenia jednak ten był zamknięty. Chodziłem głody, i nie mogłem ćwiczyć na wf. Kolega mnie poczęstował swoją kanapką po czym odzyskałem siły. Gdy nauczycielka sprawdziła kartkówki dostałem 5 a na wf wygraliśmy w siatkówkę. Skończyłem lekcje i wracam do domu:


When I went to school I saw a cleaning lady, whom he greeted.
Began the first lesson. Mrs once said, "eject card". I was stressed out because they did not know anything. When the lesson ended, I went to school shop for something to eat, but it was closed. Głody walked, and I could not practice in PE. I then offered his colleagues a sandwich and then regained strength. When the teacher checked kartkówki got 5 and the PE won in volleyball. I finished classes and I'm going home
2010-03-10T15:36:47+01:00
Poniedziałek Wtorek Środa
1. Matematyka 1. J.polski 1. J.ang
2. J. polski 2. Matematyka 2. Religia
3. W-f 3. Bioliogia 3. Matematyka
4. J.ang 4. W-f 4. Historia
5. J.polski 5. J.polski
6. I.C.T

Czwartek Piątek
1. Matematyka 1.W-f
2.Plastyka 2. J.polski
3.J.polski 3. J.polski
4. W-f 4. Matematyka
5. Muzyka 5. Matematyka
6. J.ang
__________________________________________________________________
Monday Tuesday Wedesday
1. maths 1. polish 1. english
2.polish 2. Maths 2. religions
3. p.e 3. Sicene 3. maths
4. english 4. p.e 4. history
5. polish 5. informatinos and comunicatons technology


Thursday Friday
1. maths 1. p.e
2. art 2. polish
3. polish 3. polish
4. p.e 4. maths
5. music 5. maths
6. english

kozystam z tych ksiazek ale nie znalazłam tego cw. napisałam tak jak mowiłas w poleceniu :) jak cos to poprostu zgłos SPAM :((((