Odpowiedzi

2010-03-10T15:45:39+01:00
Ty:Witam Cię święty Stanisławie
Stanisław:Witam
t:Co należy zrobić aby być świętym?
s:Przede wszystkim trzeba wierzyć i dużo się modlić
t:Czy wszyscy mogą zostać świętymi też Ci niewierzący?
s:Oczywiście Bóg kocha każdego z nas.
t:Jak wygląda życie świętego?
S:Tak jak życie innych tylko nie wolno zapominać o Bogu.(śmiech)
t:Święci popełniają grzechy?
s:Tak, przecież każdy jest człowiekiem, ale jeśli upadniemy to zaraz wstajemy
t:(zdziwienie)naprawdę
S:tak!!!(śmiech)
T:Do widzenia
s: cześć
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:53:20+01:00
Cz-człowiek Św-Św. Piotr
Cz: Co tzreba robić aby kroczyć po drodze która prowadzi do świetosci?
Św: Trzeba powierzyć się Jesusowi, zaufać mu. Postępować według przykazań Bożych. Musimy dawać śwaidectwo o Jezusie i pomagać innym.
Cz: W jaki sposób możemy we współczesnym świecie świadczyć o Jezsuie?
Św: Poprzez chodzenie na msze świetą, uczestniczeniu w różnych grupach działających przy kościele jak np. Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży.
Cz: A co jest taka podstawą do świętośći?
Św: Podstawą jest codzienna modlitwa poranna i wieczorna oraz Eucharystia. Jesus przecież powiedział: “Kto spożywa moje ciało i pije moją krew, ten ma życie wieczne”
Cz: A jeśli człowiek niema czasu na modlitwe bo jest zabiegany. ma duzo nauki to co ma zrobić?
Św: Musimy mieć czas dla Boga. Rozmowa z nim kazdego dnia dodaje nam siły do dalszego działania. Nawet w drodze do szkoły lub pracy możemy z nim porozmawiać. W czasie nauki dobrze jest zrobić sobie chwilę przerwy i właśnie wtedy porozmawiajmy z nim. A jeśli juz naprawde niemamy czasu albo nam się niechce to uczyńmy chociaż znak krzyza jeśli się obudzimy a wieczorem przed snem.
Cz: A jak powinniśmy się modlić?
Św: Powinniśmy rozmawiać z Bogiem a nie odklepać tylko modlitwe! Jak byliśmy dziećmi to mogliśmy tak mówić ale teraz musimy nauczyć się rozmawiac z Bogiem jak z przyjacielem. Powierzyć mu swoje życie. Dobrze jest wieczorem zrobić sobie rachunek sumienia z całego dnia aby zobaczyć co musimy w sobie zmienić aby stać się lepszym człowiekiem.