Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:23:58+01:00
Życie człowieka może zmienić każdy katolik wierzący w Boga dlatego ze Ci ludzie którzy nas nawracają mają taką niezwykła wiarę ze komus mogli pomóc i nawrócić go do Pana Jezusa.






Nie bardzo zrozumiałam twoje pytanie więc napisałam to co mi przyszło do głowy jak będzie źle to nie do mnie pretensje polecenie jest źle napisane!
1 5 1
2010-03-10T15:30:32+01:00
Zycie człowieka może zmienić każdy katolik wierzący w Boga dlatego że Bóg nakazuje pomagać innym i sprowadzać na dobrą drogę życia. Może on pomóc zmienić osobą niewierzącą i zachęcić ją do wiary w jedynego prawdziwego Boga.