Odpowiedzi

2010-03-10T15:16:30+01:00
Nel Rawlinson ma 8 lat i jest Angielką. Jej tata, pan Rawlinson zajmuje się budową Kanału Sueskiego wraz z ojcem Stasia, panem Tarkowskim, jej matka zmarła, gdy dziewczynka miała 3 lata. Dziewczynka ma jasne włosy, delikatne zarysy postaci i jest małą osóbką, okazuje się również, że jest bardzo chorowita. Najlepszym przyjacielem Nel Rawlinson jest Staś Tarkowski 14 letni Polak, który przez całą ich znajomość uważał ją za małe dziecko, jednak podczas ich podróży zauważył, że Nel zachowuje się jak czternastoletnia dziewczyna. Nasza mała bohaterka kocha zwierzęta, podczas wycieczki pod namioty pan Tarkowski dał Nel pięknego dużego psa, którego nazwała Saba. Dziewczynka kochała i dbała o swojego czworonożnego przyjaciela, takim samym uczuciem darzyła również słonia o imieniu King, którego znalazła wraz ze Stasiem podczas ich wspólnej wycieczki, codziennie przynosiła mu jedzenie i dbała o niego. Nel była również bardzo przyjazną i towarzyską dziewczynką, kiedy nasi bohaterowie zostali porwani, poznali dwóch murzynów- Kalego i Meę, od razu się zaprzyjaźnili się.
29 4 29
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:34:42+01:00
Nel ma osiem lat, jasne włosy ,zielone oczy . Jest ukochaną jedynaczka pana Rawilsona. Dziewczynka potrafi obdarzyć miłością ludzi jak i zwierzęta.Nel posiada psa o imieniu Saba którego dostała od swojego ojca. Nie pozwala nikomu wyrządzić mu krzywdy.Jest mała i bardzo krucha,lecz mimo to bardzo dzielna . Stanęła w obronie Stasia ,który był bity przez porywaczy . Nel była też bardzo przyjazną , ufną i towarzyską dziewczynką . Gdy razem ze Stasiem poznała dwóch murzynów Kalego i Meę, od razu się z nimi zaprzyjaźniła. Nel to bardzo rozważna i dzielna osoba. Moim zdaniem zasłużyła na uznanie czytelnika i miano bohaterki .
33 4 33
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Dzięki :D
Rosja Luksenburg sunny five