Odpowiedzi

2010-03-10T15:36:38+01:00
A) 3/4+5/6+7/12=
= 9/12+10/12+7/12=26/12
b) 25/36-5/9+1/2=
=25/36-20/36+18/36=23/36
c) 1/3+2/5+9/10=
=10/30+18/30+27/30=55/30
d) 4/15-1/6+4/5=
=8/30-5/30+24/30=27/30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:39:58+01:00
A) 9/12+10/12+7/12= 16/12 = 1 i 4/12 = 1 i 1/3
b)50/72 -40/72 + 36/72 = 10/72 + 36/72= 46/72 = 23/36
c)10/30 + 12/30 + 27/30 = 49/30 = 1 i 19/30
d) 8/30 - 5/30 + 24/30 = 3/30 + 24/30= 27/30