Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:28:10+01:00
Jeżeli jesteśmy chrześcijanami pioryte4tem w naszym życiu powinno być dążenie do doskonałości. Jeżeli nie jesteśmy na mszy bo chcemy obejrzeć telewizor to robimy źle. Jeżeli jesteśmy na mszy to właśnie zbliżamy się do doskonałości.
2010-03-10T20:29:15+01:00
Jesteśmy bardzo waznymi ludzmi w kościele tak jak niemamy ręki tak i niema nas w kościele
1 1 1