Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:28:32+01:00
Najbardziej, ze wszystkich miejsc na świecie, chciałabym zwiedzić Nowy Jork. Uważam, że Ameryka to taki kraj, w którym ludziom żyje się najlepiej. Nowy Jork, dlatego, ponieważ jest to miasto wiecznie żyjące. O każdej porze dnia i nocy jest tam coś do roboty. Można zwiedzać Statułę Wolności, Empire State Building, Trójkątny dom, 5th avenue... A poza tym słyszałem, że każdy z moich znajomych był w Nowym Jorku, i bardzo im się podobało. Sądzę, że Nowy Jork to jest miejsce dla każdego, ale najbardziej dla ludzi młodych.

Kurde, nie wiem co jeszcze można dopisać...
3 3 3
2010-03-10T15:29:59+01:00
Na naszej planecie Ziemia jest wiele ciekawych miejsc do zwiedzenia, ale jednak miejsce do którego ja chciała bym się wybrać to jest wielki Kanion w Kolorado w Stanie Arizonka w USA w tym kanionie znajduję się seria warstw skalnych które każda skała ma oddzielny odcień . Fascynują mnie skały i tym podobne, mam nadzieję że jak podrosnę to na pewno wybiorę się Tam aby zwiedzić kanion od Cna do końca .
2 1 2