Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:37:57+01:00
[(12x-4)-4(2x+1)]2 – 2x(8x-1) > 2
[ 12x - 4 - 8x - 4]2 - 16x² + 2x > 2
24x - 8 - 16x - 8 - 16x² + 2x > 2
- 16x² + 10x - 16 - 2 > 0
16x² - 10x + 18 < 0
Δ = 100 - 1152 < 0
ponieważ Δ < 0 i a > 0 to zbiorem rozwiązań jest zbiór Ø
2010-03-10T15:41:42+01:00
[(12x-4)-4(2x+1)]2 – 2x(8x-1) > 2
[12x - 4 - 8x - 4]2 - 16x² + 2x > 2
24x - 8 - 16x - 8 - 16x² + 2x > 2
- 16x² + 10x - 16 - 2 > 0
16x² - 10x + 18 < 0
delta = 100 - 1152 < 0