Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T10:42:33+02:00
30-6=24 x-cukierki julii 2x cukierki reni 2x+x=24 3x=24 x=8 2x=16 renia dostała 2x czyli 16,julia x czyli 8
1 5 1
2009-10-23T10:43:52+02:00
X- ilośc cukierków julii
2x- ilośc cukierków reni

jesli na początku było 30 cukierków i bartek zostawił sobie 6 to zpozostało juz 24
30-6=24

więc:
x+2x=24
3x=24
x=8 cukierki julii
2x=2*8=16 cukierki reni

odp. julia dostała 8 cukierków a renia 16
2009-10-23T10:46:17+02:00