Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:27:28+01:00
A)3/17 + 4/17 +5/17=12/17
b)9/13 + 12/13+5/13=26/13=2
c)2 całości i 4/9 + 7/9=3 i 2/9
d)3 całe i 3/8 +4 całości i 5/8=7 i 8/8 = 8
3 4 3
2010-03-10T15:28:51+01:00
A)3/17+4/17+5/17=12/17
b)9/13+12/13+5/13=26/13=2cale
c)2 4/9+7/9=2 11/9=3cale 2/9
d)3 3/8+4 5/8=7 8/8=8 calych
1 5 1
2010-03-10T15:31:55+01:00
A ) 12/7
b ) 26/13
c ) 2* 4/9 + 7/9 = 2 i 11/9 = 3 całe i 2/9
d) 3* 3/8 + 4* 5/8 = 8

proszę :0