Hey:*
To jest bardziej takie :matematyczno-przyrodnicze zadanie ale dałam na matmę;pp
Mam do was pytanko:D Bo za bardzo tego nie rozumiem ;/
W jaki sposób wyszła taka liczba a mi inna wyszła;((
I wg.jak sie oblicza niską temperaturę np. (-5) + 0 + 6 + 4+9+(-12) ?
:
Średnia roczna temperatury:
Jeśli mamy tak : (-10)+(-15)+(-12)+(-4)+0+(-2)+6+8+6+2+0+(-8) :12=27:12=2,25 ... to czemu wyszedł taki wynik?

Bo średnią roczną opadów umiem obliczać ale tego nie;/

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:32:59+01:00
-10+(-15)=-25 tak sie oblicza -
-12+6=-6 bo wtedy ta wieksza liczbe odejmujesz od mniejszej
jak bedziesz umiala to co teraz podalem i sie nie pomylisz to wszytko ci dobrze wyjdzie
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T15:38:48+01:00
Wieć musisz zliczycz wszystkie opady na - i na + i wyjdzie Ci rozwiązanie
1 5 1