Odpowiedzi

2010-03-10T15:37:23+01:00
Zad. 1.
a) 3/4 : 5/8=3/4 * 8/5 = 24/20 = 1 4/20 = 1 1/5
b) 3/7 : 7/10 = 3/7 * 10/7 = 30/49

zad.2.
a) jest nie do wykonania źle musiałaś przepisac coś :)
b) (7/3 - 5/12 + 1 1/2 ) : ( 2 3/4 - 5/6 ) = (28/12-5/12+1 1/12) : (33/12 - 10/12) =(23/12-13/12): 23/12= 3/12 * 12/23=3*23=69

Mam nadzieję że pomogłam, proszę o naj :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:39:00+01:00
Zad. 1. a) 3/4 : 5/8= 3/4*8/5=6/5=1 1/5
b) 3/7 : 7/10=3/7* 10/7=30/49

zad.2.
a) 10-2x ( 3 1/5 - 2 1/4 x 1/3)=10-2*(3 1/5-3/4)=10-2*(2,45)=10-4,9=5,1
jesli x to iloczyn
b) (7/3 - 5/12 + 1 1/2 ) : ( 2 3/4 - 5/6 )=(28/12 -5/12+18/12) : (2 9/12- 10/12)=3 5/12 : 1 11/12= 41/12*12/23 =41/23=
1 18/23