Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:42:41+01:00
Bóg wzywa Mnie, do:
a. tego abym czyniła dobro
b. chodziła do kościoła
c. tego bym modliła się
d. wypełniała słowo boże
e. żebym wierzyła we wszystko co jest na tym świecie...

1 4 1
2010-03-10T15:44:38+01:00
Bóg wzywa do :
-nawrucenia
-miłości
-wiary
-posłuszeństwa
-czynienia dobra
1 2 1
2010-03-10T15:45:19+01:00
Myślę, że Bóg wzywa mnie do nawrócenia się z złego postępowania. Wzywa nas do modlitwy, wiary w Niego.
1 2 1