Odpowiedzi

2010-03-10T15:43:09+01:00
Moim zdaniem dorośli bywaja bardzo dziwni i smieszni np. niektorzy wybieraja w mlodosci jakis zawod ksztalca sie w tym kierunku a puzniej nazekaja na swoja prace.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:47:04+01:00
Ja uważam, że dorośli nie są ani dziwni, ani śmieszni. Dzieli nas znaczna różnica wieku, i to właśnie ona powoduje, że nasze poglądy, gusta i podejście do życia jest tak różne. W tej chwili nie podoba nam się, że np. rodzice nam czegoś zabraniają, lub mają inne zdanie na jakiś temat, ale za kilkanaście lat, gdy my będziemy w ich obecnym wieku, zapewne spojrzymy na to inaczej. Nam równierz zmienią się poglądy, i to co dziś jest śmieszne lub nieistotne dla nas, stanie się np. bardzo ważne.Kiedyś i o nas nasze dzieci będą mogli powiedzieć, że jesteśmy śmieszni, ale my przecież nie będziemy się uważać za śmiesznych, będziemy tylko mieli inny pogląd na świat i otaczające nas sprawy.
5 5 5