Odpowiedzi

2010-03-10T15:55:10+01:00
Twoje dane
Twój adres
Kod i miejscowość

Szanowna Dyrekcjo Szkoły

Zwracam się z prośbą aby na w naszych klasach było więcej szafek na książki, ponieważ nie mamy miejsc na pomoce naukowe. Chcielibyśmy także mieć te książki pod ręką by nie tracić lekcji przez pójście do biblioteki i poprosić o wypożyczanie
danej książki.
Czekamy na szybką reakcję z waszej strony.

Dziękujemy
Twoje Dane.


30 4 30
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:59:08+01:00
Drogi Panie Dyrektorze!
Zwracamy się do Pana z prośbą o zamieszczenie w każdej klasie szafek na książki, ponieważ nauczyciele nie maja gdzie trzymać swoich rzeczy, tak jak i naszych. Gdy nie mamy zadanych prac domowych moglibyśmy zostawiać książki w klasie i nie musielibyśmy nosić ich z powrotem do domu.
Z poważaniem uczniowie szkoły.
9 2 9