Odpowiedzi

2010-03-10T15:45:41+01:00
Z podziemi, z różnych podziemnych zbiorników wodnych.
dostane naj?;)
2 1 2
2010-03-10T15:45:43+01:00
Woda pitna pochodzi ze zródeł rzek, które znajdują sie góracch ; ]
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T15:46:50+01:00
W polsce to ok. 49 % wody pitnej pochodzi z wód powierzchniowych , czyli np. z jezior i rzek . Tylko mały procent ( jest to w Warszawie ) wody do picia pochodzi z ujęć głębinowych .
2 5 2