Potrzebuje aby ktoś mi napisał wiersz jakieś fajny no nie wiem mogą być rymy i ma być 13 sylabowy w każdym wersie.
A ma zaczynać się tak:
Tu kapusta.... (i to ma 4 sylaby więc potrzeba do tej linijki jeszcze 9 sylab aby było 13)
............................................(ta linijka też z 13 sylab)
............................................(i ta linijka też z 13 sylab)
Wysmukły bob ..............

2

Odpowiedzi

2010-03-10T15:59:16+01:00
Tu kapusta modra zasadzona została,
tam ogórków rzesza z misją swą jest zesłana,
dalej rośnie marchewka o barwie oranżady,
wysmukły bób skory do wesołej zabawy.


zaraz dopiszę reszte :)
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:01:20+01:00
Kapusta
:"Tu kapusta lezy sobie pusto ma w głowie"
Ona tak sobie i lezy, i nie uwierzy
W te słowa, oszczerstwa, z palca tak wyssane
wysmukły bób, zaczął ją tak szczerze pocieszac
że kapuście zmiekło serce i wybaczyła
warzywom, które się z niej tak nabijały
urządzili przyjęcie, po wegetariańsku
i zostali przyjaciółmi w słoneczka blasku.

(jest wszędzie po 13 sylab)
2 5 2