Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:18:23+01:00
1. Abchazja
2. Afganistan
3. Albania
4. Algieria
5. Andora
6. Angola
7. Antigua i Barbuda
8. Arabia Saudyjska
9. Argentyna
10. Armenia
11. Australia
12. Austria
13. Azerbejdżan
14. Bahamy
15. Bahrajn
16. Bangladesz
17. Barbados
18. Belgia
19. Belize
20. Benin
21. Bhutan
22. Białoruś
23. Birma
24. Boliwia
25. Bośnia i Hercegowina
26. Botswana
27. Brazylia
28. Brunei
29. Bułgaria
30. Burkina Faso
31. Burundi
32. Chile
33. Chiny
34. Chorwacja
35. Cypr
36. Cypr Północny
37. Czad
38. Czarnogóra
39. Czechy
40. Dania
41. Demokratyczna Republika Konga
42. Dominika
43. Dominikana
44. Dżibuti
45. Egipt
46. Ekwador
47. Erytrea
48. Estonia
49. Etiopia
50. Fidżi
51. Filipiny
52. Finlandia
53. Francja
54. Gabon
55. Gambia
56. Ghana
57. Górski Karabach
58. Grecja
59. Grenada
60. Gruzja
61. Gujana
62. Gwatemala
63. Gwinea
64. Gwinea Bissau
65. Gwinea Równikowa
66. Haiti
67. Hiszpania
68. Holandia
69. Honduras
70. Indie
71. Indonezja
72. Irak
73. Iran
74. Irlandia
75. Islandia
76. Izrael
77. Jamajka
78. Japonia
79. Jemen
80. Jordania
81. Kambodża
82. Kamerun
83. Kanada
84. Katar
85. Kazachstan
86. Kenia
87. Kirgistan
88. Kiribati
89. Kolumbia
90. Komory
91. Kongo
92. Korea Południowa
93. Korea Północna
94. Kosowo
95. Kostaryka
96. Kuba
97. Kuwejt
98. Laos
99. Lesotho
100. Liban 101. Liberia
102. Libia
103. Liechtenstein
104. Litwa
105. Luksemburg
106. Łotwa
107. Macedonia
108. Madagaskar
109. Malawi
110. Malediwy
111. Malezja
112. Mali
113. Malta
114. Maroko
115. Mauretania
116. Mauritius
117. Meksyk
118. Mikronezja
119. Mołdawia
120. Monako
121. Mongolia
122. Mozambik
123. Naddniestrze
124. Namibia
125. Nauru
126. Nepal
127. Niemcy
128. Niger
129. Nigeria
130. Nikaragua
131. Norwegia
132. Nowa Zelandia
133. Oman
134. Osetia Południowa
135. Pakistan
136. Panama
137. Papua - Nowa Gwinea
138. Paragwaj
139. Peru
140. Polska
141. Portugalia
142. Republika Południowej Afryki
143. Republika Środkowoafrykańska
144. Republika Zielonego Przylądka
145. Rosja
146. Rumunia
147. Rwanda
148. Saint Kitts i Nevis
149. Saint Lucia
150. Saint Vincent i Grenadyny
151. Salwador
152. Samoa
153. San Marino
154. Senegal
155. Serbia
156. Seszele
157. Sierra Leone
158. Singapur
159. Słowacja
160. Słowenia
161. Somalia
162. Somaliland
163. Sri Lanka
164. Stany Zjednoczone
165. Suazi
166. Sudan
167. Surinam
168. Syria
169. Szwajcaria
170. Szwecja
171. Tadżykistan
172. Tajlandia
173. Tajwan
174. Tanzania
175. Timor Wschodni
176. Togo
177. Tonga
178. Trynidad i Tobago
179. Tunezja
180. Turcja
181. Turkmenistan
182. Tuvalu
183. Uganda
184. Ukraina
185. Urugwaj
186. Uzbekistan
187. Vanuatu
188. Watykan
189. Wenezuela
190. Węgry
191. Wielka Brytania
192. Wietnam
193. Włochy
194. Wybrzeże Kości Słoniowej
195. Wyspy Salomona
196. Wyspy Świętego Tomasza i Książęca
197. Zambia
198. Zimbabwe
199. Zjednoczone Emiraty Arabskie

Współczuję przepisywania ;p
Liczę na najlepszą :)
1 5 1
2010-03-10T16:37:10+01:00
Afganistan - Azja
Albania - Europa
Algieria - Afryka
Andora - Europa
Angola - Afryka
Antigua i Barbuda - Ameryka Północna
Arabia Saudyjska - Azja
Argentyna - Ameryka Południowa
Armenia - Azja
Australia - Australia i Oceania
Austria - Europa
Azerbejdżan - Azja
Bahrajn - Azja
Bangladesz - Azja
Barbados - Ameryka Północna
Belgia - Europa
Benin - Afryka
Białoruś - Europa
Birma - Azja
Boliwia - Ameryka Południowa
Bośnia i Hercegowina - Europa
Brazylia - Ameryka Południowa
Bułgaria - Europa
Burundi - Afryka
Chile - Ameryka Południowa
Chorwacja - Europa
Cypr - Azja
Czad - afryka
Czarnogóra - Europa
Czechy - Europa
Dania - Europa
Demokratyczna Republika Konga - Afryka
Dominikana - Ameryka Północna
Dżibuti - Afryka
Egipt - Afryka
Ekwador - Ameryka Południowa
Estonia - Europa
Etiopia - Afryka
Fidżi - Australia i Oceania
Filipiny - Azja
Finlandia - Europa
Francja - Europa
Gabon - Afryka
Gambia - Afryka
Ghana - Afryka
Grecja - Europa
Grenada - Ameryka Północna
Gruzja - Azja
Gujana - Ameryka Południowa
Gwatemala - Ameryka Północna
Gwinea - Afryka
Haiti - Ameryka Północna
Hiszpania - Europa
Holandia - Europa
Honduras - Ameryka Północna
Indie - Azja
Indonezja - Azja
Irak - Azja
Iran - Azja
Irlandia - Europa
Islandia - Europa
Izrael - Azja
Jamajka - Ameryka Północna
Japonia - Azja
Jemen - Azja
Kambodża - Azja
Kamerun - Afryka
Kanada - Ameryka Północna
Katar - Azja
Kenia - Afryka
Kongo - Afryka
Korea Południowa - Azja
Korea Północna - Azja
Kuwejt -Azja
Laos - Azja
Liban - Azja
Liberia - Afryka
Libia - Afryka
Luksemburg - Europa
Macedonia - Europa
Madagaskar - Afryka
Malawi - Afryka
Malediwy - Azja
Malta - Europa
Maroko - Afryka
Meksyk - Ameryka Północna
Mozambik - Afryka
Namibia - Afryka
Nepal - Azja
Niemcy - Europa
Norwegia - Europa
Nowa Zelandia - Australia i Oceania
Pakistan - Azja
Panama - Ameryka Północna
Paragwaj - Ameryka Południowa
Peru - Ameryka Południowa
Polska - Europa
Portugalia - Europa
Rosja - Azja,Europa
Rumunia - Europa
Rwanda - Afryka
Saint Lucia - Ameryka Północna
Salwador - Ameryka Północna
Samoa - Australia i Oceania
San Marino - Europa
Senegal - Afryka
Togo - Afryka
Tunezja Afryka
Turcja Azja, Europa
Ukraina Europa
Węgry Europa
Włochy Europa
Zambia Afryka
Zimbabwe Afryka




1 5 1