A.o 9% mniej niż 100
b.99.99% liczby 100000
c.5% liczby 420
d.25% liczby 324
e.125% liczby 440
f.liczba,której 25% wynosi 14
g.liczba której 80% wunosi 32
h.1000% liczby 123,4
i.liczba o 300% wieksza od 8%
j.o 100% wiecej niż 4992,5
k.połowa z 19% z 200
l.50%liczby182
m.o 2,5%więcej niż 200
n.liczba o 25% większ niż 80
o.liczba 20 zwiekszona o 120%
p.liczba której 300% wynosi 39
q.liczba 44444 zmiejszona o 50%

Pilne BARDZO

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:11:13+01:00
A91 b99999 c21 d81 e550 f56 g40 h12340 i---- j9985 k17
l91 m205 n100 o44 p13 q22222 mam nadzieje że nie popełniłem błędu
1 5 1
2010-03-10T16:11:32+01:00
A.o 9% mniej niż 100
100 x 9% = 9
100-9 = 91

b.99.99% liczby 100000
100000x99,99% = 999990

c.5% liczby 420
420x5% = 21

d.25% liczby 324
324x25% = 81

e.125% liczby 440
440x125% = 550

f.liczba, której 25% wynosi 14
25% - 14
100% - x

25x - 1400%
x - 56

g.liczba której 80% wynosi 32
80% - 32
100% - x

80x - 3200
x - 40

h.1000% liczby 123,4
123,4x1000% = 1234

i.liczba o 300% wieksza od 8% <- czy to jest aby dobrze ?
bo jeśli 300%x8 = 24

j.o 100% wiecej niż 4992,5
4992,5x100% = 9985

k.połowa z 19% z 200
19%x200 =38

38:2 = 19

l.50% liczby182
182:2 = 91

m.o 2,5%więcej niż 200
2,5%x200 = 5
200+5 = 205

n.liczba o 25% większa niż 80
25%x80 = 20
20+80 = 100

o.liczba 20 zwiekszona o 120%
20x120% = 44

p.liczba której 300% wynosi 39
39:300%=13

q.liczba 44444 zmiejszona o 50%
44444:2 = 22222