Odpowiedzi

2010-03-10T15:58:56+01:00
Klon
brzoza
grab
leszczyna
buk
jesion
topola
dąb
lipa
2010-03-10T16:02:46+01:00
1.Kaktus <chyba kaktus> pierwotniak glony grzyby
polipy jamochlony
2. dąb
- buk
- brzoza
- jabłoń
- klon
-lipa
-wierzba
- wisnia
-topola
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:04:42+01:00
1.przez cebule,rozłogi,kłącza,bulwy
2. - lipa szerokolistna
- klon zwyczajny
- brzoza brodawkowata
- dąb szypółkowy
- dąb bezszypółkowy
- kasztanowiec
- lipa drobnolistna
- orzech włoski
- topola biała