Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:05:48+01:00
Ja ci napisze w punktach bo mam tak w zeszycie ;D

1. zabranie prostego ludu w kaplicy cmentarnej
2. przygotowania do obrzędu( wprowadzenie odpowiedniego nastroju; ciemność, cisza, zasłonięcie zasłon w oknach, przygotowanie poczęstunku)
3. wywoływanie dusz czyśćcowych przez Guślarza
4. wezwanie duchów lekkich
5. wina i kara Józia i Rózi
6. wywołanie duchów ciężkich - widmo złego pana
a) opowieść kruka
b) opowieść sowy
7. przywołanie duchów pośrednich - pasterka Zosia
8. przybycie tajemniczego widma
9. wypędzenie widma z kaplicy
1 5 1
2010-03-10T16:11:49+01:00
Http://dziady.klp.pl/a-6100.html