Odpowiedzi

2010-03-10T16:00:06+01:00
1,5kg-waga łączna
8x-waga I częśći
7x-waga II cz.
8x+7x=1,5
15x=1,5
x=0,1
8x=0,8
7x=0,7
Bochenki ważą odpowiednio 0,8kg i 0,7kg
1 5 1
2010-03-10T16:00:40+01:00
8+7=15
1,5:15=0,1
0,1*8=0,8
0,1*7=0,7

ODP. JEDEN WAZY O,8 KG A DRUGI 0,7 KG
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:00:58+01:00
7x + 8x = 1,5kg

7x - jeden odcinek
8x - drugi odcinek

15x = 1,5kg /:15
x = 0,1kg

7x = 0,7kg
8x = 0,8kg

pzdr ;)
1 5 1