Mam wykonać plakat na jakiś tam konkurs o Janie Pawle II Tylko nie wiem jaką techniką mogłbym go zrobić :( Macie jakieś pomysły?
Chciałbym żeby to było Jakieś niebanalne, ale nie mam pojącia czym można to wykonać. Napewno kredki odpadają . Najlepszy pomysł wynagrodzę :))

3

Odpowiedzi

2010-03-10T16:00:12+01:00
Farby, pastele, spróbuj namalować to na szkle i odbij na kartce, wydzieranka, szkic,
1 5 1
2010-03-10T16:00:22+01:00
Np możesz : pastelami, ołówkiem, farbami, węglem, woskiem...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:02:05+01:00
Możesz spróbować "wyklejać" małymi kuleczkami z plasteliny, albo wyklejanką papierem kolorowym, mozesz też wyklejać skorupkami z jajka zabarwionymi oczywiście. Możesz spróbować zrobić witraż z tego ale to sporo pracy, lecz wygląda ślicznie. Jeśli chodzi głównie o taki "marty" plaka to może być szuka nowoczesna, przykładowo jakaś abstrakcja.