Jaką rolę odgrywają przodkowie wiary w naszym życiu?

Ma to być taka raczej dłuższa odpowiedź od 4-7 zdań...jeśli ktoś ma i chce to może skorzystać z podręcznika "Pzemienieni przez Boga" klasa 6, a w książce strona 124, temat 25. Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi....najlepszą wybiorę jutro, ale stawiam wszystkie gwiazdki.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T16:00:44+01:00
Przodkowie wiary w naszym życiu odgrywają taką rolę, że wspierają nas duchowo pomagają nam trwać w trudnych sytuacjach, wysłuchują nasze modlitwy- prośby, zmartwienia, kłopoty problemy itp. Pomagają nam oni także wstawiając się pod oblicze Boga z naszymi prośbami. Masz się do kogo modlić. Dzięki przodkom została nam przekazana wiara w jednego Boga.
Przodkowie przekazali nam wiarę w Boga..!

liczę na naj
12 4 12
2010-03-10T16:08:06+01:00
Przodkami wiary nazywamy osoby, które wprowadziły w ciebie wiarę w Boga. To właśnie takie osoby nauczyły cie pierwszych modlitw. Chodziły z tobą do kościoła uczyły się spowiadać. Słuchały twojej modlitwy i wspierały cię w wierzeniu w Boga.
Członkami takiej wiary są dziadkowie, rodzice i inne osoby z rodziny.

Nie wiem czy o takie coś właśnie ci chodziło :):)
9 4 9