Odpowiedzi

2010-03-10T16:05:41+01:00
-Mosiądz - Stop miedzi i cynku- stosuje się na wyroby armatury, osprzęt odporny na wodę morską, śruby okrętowe, okucia budowlane, np. klamki. Na Elementy maszyn w przemyśle maszynowym, samochodowym, elektrotechnicznym, okrętowym, precyzyjnym, chemicznym. Ważnym zastosowaniem mosiądzu jest Produkcja instrumentów muzycznych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:08:25+01:00
-duża odporność na korozję
-duża odporność na działanie agresywnych środowisk chemicznych
-nie utleniają się
-są odporna na wszystkie kwasy z wyjątkiem wody królewskiej
-posiadają dużą gęstość
-posiadają dobrą plastyczność
-posiadają wysoką temperaturę topnienia z wyjątkiem srebra i złota