Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:04:19+01:00
Negatywne
1.Nawożenie przez rolników środków chemicznych w dużych ilościach
2.wywożenie śmieci do lasów oraz do innych miejsc które nie sa chronine pzrez prawo
3.wylewanie chemikali w glebe

Pozytywne
1.Dbanie o wsłąne ogórdki koło domu
2.dobre gospodarowanie posiasdanym kawaełkim ziemi
3.Spulchnianie gleby
1 1 1
2010-03-10T16:06:00+01:00
Pozytywne ; nawozy naturalne, przeprowadzanie melioracji, rozwoj gospodarczy i negatywne; zakwaszanie i zatruwanie gleby, nawozy sztuczne, wypalanie traw :))
1 5 1
2010-03-10T16:27:56+01:00
Pozytywne :
nawozy naturalne,
przeprowadzanie melioracji,
rozwój gospodarczy

negatywne:
zakwaszanie i zatruwanie gleby,
nawozy sztuczne,
wypalanie traw