Odpowiedzi

2010-03-10T16:03:44+01:00
Czuję dreszcz za plecami . Jest mi zimno . Zauważam , że skrzynia jest bardzo stara . Boję się , żę zaraz ktoś wejdzie przez dzwi i złapie mnie . Ale moja odwaga dominuje we mnie . Otwieram ją a tam leży książka . Biorę ją i wychodzę z dziwnego domu . Siadam przy drzewie i czytam ją ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:19:14+01:00
Drzacymi rekami otwieram paczke z ksiazkami, zauwazylem ze jest ich duzo, nie wiedzialem skad wzeily sie na mojej wysepce.
Rozdzierajac papier czulem wielkie podniecenie, i ciekawosc co znajde wewnatrz paczki.
Znalazlem poezje polska - Pana Tadeusza autorstwa Adama Mickiewicza.
Wzruszenie scisnelo mi gardlo.
Czytajac, z radosci poplynely mi lzy po policzkach.