Odpowiedzi

2010-03-10T16:04:14+01:00
1. patrzeć na kogoś z wrogością
2. być nielubianym i ofiarą
3-
4. robić coś co przyczynia się do szybkiego zgonu (palić papierosy)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:04:23+01:00
Patrzyć wilkiem-patrzyć groźnie
być czarną owcą-być kimś niepasującym
słuchać kociej muzyki-słuchać tandetnej muzyki
spec raka-zarumienić się
Man nadzieję,że pomogłam :)
2010-03-10T16:07:46+01:00
Patrzeć wilkiem - traktować kogoś z dystansem, nieprzyjaźnie
czarna owca-osoba przynosząca wstyd
kocia muzyka - wrzask, hałas
spieszyć raka- spieszyć się