Odpowiedzi

2010-03-10T16:05:43+01:00
Są to niezbywalne i niepodlegające dziedziczeniu prawa podmiotowe. Nie mogą zostać przeniesione na inny podmiot i wygasają wraz ze śmiercią osoby uprawnionej. Zasada ta nie dotyczy jedynie praw uregulowanych poza kodeksem cywilnym, np. praw autorskich.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T16:29:30+01:00
Prawa czlowieka to pojęcie reprezentujące koncepcję według której każdemu człowieku przysługują prawa np.prawo do życia,prawo do nauki,prawo do pomocy medycznej prawo do nauki :jest uważane za prawo człowieka które przysługuje dzieciom jak i dorosłym. prawo do życia jest uważane za najważnmiejsze prawo człowieka jest nadrzędnym prawem istoty ludzkiej, jego przestrzeganie jest pierwszym i podstawowym warunkiem wszystkich innych praw. prawo do prywatności zaliczane jest do podstawowych praw człowieka
1 5 1