Odpowiedzi

2010-03-10T16:07:56+01:00
zdrowie zdrowie najpiekniejsze zdrowie dbaj o nie
kochaj zdrowie zdrowie najpiekniejsze zdrowie ole
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:16:57+01:00
Gimnastykuj się codziennie
bo to zdrowo i przyjemnie.
Jedź warzywa i owoce
bo to smaczne i łakocie.
Ścieraj kurze wietrz mieszkanie
Nos zakrywaj przed kichaniem.
I szczepionek też się nie bój
One zdrowie chronią twe.
Kto do serca rady te bierze
Nie choruje, mówię wam szczerze
Ja na pamięć już znam je, znam
Więc wesoło śpiewam se.(he he he)

Mam nadzieje że się podoba jak ci nie pasuje to ostatnie słowo (se) to sobie zmień no ale nie mogłam nic wymyśleć czekam na naj :p
3 5 3