Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:09:09+01:00
A. 47,3
75,3
4,73
b. 0,915
1,56
2,4018
c. 0,057
0,0408
1,20615
d. 0,5070
0,0106031
0,0000003
3 3 3
2010-03-10T16:10:02+01:00
A) 473 : 10 = 47,3
753 : 10 = 75,3
473 : 100=4,73
b) 915 : 1000=0,915
15,6 : 10=1,56
240,18 : 100=2,4018
c) 0,57 : 10=0,057
4,08 : 100=0,0408
1206,15 : 1000=1,20615
d) 5070 : 10 000=0,507
10 603,1 : 100 000=0,106031
0,3 : 1 000 000 =0,0000003
4 3 4
2010-03-10T16:11:30+01:00
A) 47,3
75,3
4,73
b) 0,915
1,56
2,4018
c) 0,057
0,0408
1,20615
d) 0,5070
0,106031
0,0000003
4 4 4