1.Ponumeruj listę książek zgodnie z porządkiem alfabetycznym.
....... Kornel Makuszyński ,,Szatan z Siódmej Klasy''
........ Daniel Defoe,Przypadki Robinsona Cruzoe''
......... Kornel Makuszyński ,Szaleństwa Panny Ewy
....... Joanne K.Rowling, Harry Potter i komnata tajemnic
....... Joanne K.Rowling, Harry Potter i kamień filozoficzny
......... Arthur Conan Doyle,Przygody Sherlocka Holmesa
........ Rudyard Kipling, Księga Dzungli
...... Joanne K.Rowling, Harry Potter i czara ognia
...... Małgorzata Musierowicz,Kłamczucha
..... Irene Jurgielewiczowa,Ten Obcy


W te zakropkowane miejsca cyferki trzeba powpisywać!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T16:08:46+01:00
....9... Kornel Makuszyński ,,Szatan z Siódmej Klasy''
...6..... Daniel Defoe,Przypadki Robinsona Cruzoe''
......8... Kornel Makuszyński ,Szaleństwa Panny Ewy
...3.... Joanne K.Rowling, Harry Potter i komnata tajemnic
..2..... Joanne K.Rowling, Harry Potter i kamień filozoficzny
...7...... Arthur Conan Doyle,Przygody Sherlocka Holmesa
...5.... Rudyard Kipling, Księga Dzungli
.1..... Joanne K.Rowling, Harry Potter i czara ognia
...4... Małgorzata Musierowicz,Kłamczucha
...10.. Irene Jurgielewiczowa,Ten Obcy
17 3 17
2010-03-10T16:09:22+01:00
9 Kornel Makuszyński ,,Szatan z Siódmej Klasy''
7 Daniel Defoe,Przypadki Robinsona Cruzoe''
8 Kornel Makuszyński ,Szaleństwa Panny Ewy
3 Joanne K.Rowling, Harry Potter i komnata tajemnic
2 Joanne K.Rowling, Harry Potter i kamień filozoficzny
6 Arthur Conan Doyle,Przygody Sherlocka Holmesa
5 Rudyard Kipling, Księga Dzungli
1 Joanne K.Rowling, Harry Potter i czara ognia
4 Małgorzata Musierowicz,Kłamczucha
10 Irene Jurgielewiczowa,Ten Obcy

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
4 3 4
2010-03-10T16:10:22+01:00
6 Kornel Makuszyński ,,Szatan z Siódmej Klasy''
1 Daniel Defoe,Przypadki Robinsona Cruzoe''
5 Kornel Makuszyński ,Szaleństwa Panny Ewy
10 Joanne K.Rowling, Harry Potter i komnata tajemnic
9 Joanne K.Rowling, Harry Potter i kamień filozoficzny
2 Arthur Conan Doyle,Przygody Sherlocka Holmesa
4 Rudyard Kipling, Księga Dzungli
8 Joanne K.Rowling, Harry Potter i czara ognia
7 Małgorzata Musierowicz,Kłamczucha
3 Irene Jurgielewiczowa,Ten Obcy
7 4 7