Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T19:52:48+01:00
DO SZKOŁY!
Pani Dyrektor zwracam się do pani z prośbą a zarazem ze skargą.
Szkoła do której uczęszczam jest szkołą dobrą ale nie doskonałą.
Uwagi, które umieszcze tutaj mam nadzieję, że wpisze pani w status szkoły.

1. Za mało dyskotek
2. Mundurki - nosi je za mało osób
3. Kamery- czujemy się jak w więzieniu

Szkoła ma być bezpieczna ale nie do przesady.

W imieniu samorządy szkoły prosimy Panią o przemyślenie próśb, które skierowaliśmy w tym podaniu.

Z góry DZIĘKUJEMY!!!!!!!!!!!!!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:58:39+01:00
Wrocław 10.03.2010r.

Drogi Dyrektorze
Chciałabym pana poinformowac że w naszej szkole powinno byc wiecej dyskotek,
Lub innych zabaw, np. Dzień szalonej fryzury . Wtedy wszyscy musieliby przyjsc do szkoły w jakiejś śmiesznej lub szalonej fryzurze, a nauczyciele nie mogliby wtedy pytac. Takie zabawy są organizowane w dużej ilości szkół . Młodzież i Dzieci mają ubaw , oraz są zadowoleni, że nauczyciele nie mogą ich odpytywac . Powinniśmy urządzac też imprezy na dni tego typu jak np. Dzień Matki. Wtedy powinniśmy zaprosic do szkoły nasze mamy i zrobic im jakieś przedstawienie oraz konkursy.
1 5 1